Szkolenia

Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w poniższej tematyce zapraszam do kontaktu

 

strzałka w dół

Szkolenia dedykowane dla pracowników i właścicieli firm w zakresie ochrony danych osobowych w związku z wejściem w życie tzw. RODO

Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:

Czym jest RODO i kogo dotyczy? Co zmienia RODO? Jakich zasad należy przestrzegać by nie narazić się na zarzut nieprzestrzegania RODO? Kiedy konieczne jest powołanie Inspektora Ochrony Danych? Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych? Jak spełnić obowiązek informacyjny? Kary za nieprzestrzeganie RODO.”

strzałka w dół

Szkolenia dedykowane dla sklepów internetowych oraz pracowników działów obsługi klienta w zakresie praktycznego stosowania przepisów dot. rękojmi i gwarancji.

Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:

Jak prawidłowo odpowiedzieć na reklamację? Kiedy przedsiębiorca może odmówić uwzględnienia reklamacji? Czego może żądać konsument? Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży przez Internet. Różnice między rękojmią, a gwarancją. Terminy w jakich przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi. Prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w poniższej tematyce zapraszam do kontaktu

 

strzałka w dół

Szkolenia dedykowane dla pracowników i właścicieli firm w zakresie ochrony danych osobowych w związku z wejściem w życie tzw. RODO

Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:

Czym jest RODO i kogo dotyczy? Co zmienia RODO? Jakich zasad należy przestrzegać by nie narazić się na zarzut nieprzestrzegania RODO? Kiedy konieczne jest powołanie Inspektora Ochrony Danych? Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych? Jak spełnić obowiązek informacyjny? Kary za nieprzestrzeganie RODO.”

strzałka w dół

Szkolenia dedykowane dla sklepów internetowych oraz pracowników działów obsługi klienta w zakresie praktycznego stosowania przepisów dot. rękojmi i gwarancji.

Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:

Jak prawidłowo odpowiedzieć na reklamację? Kiedy przedsiębiorca może odmówić uwzględnienia reklamacji? Czego może żądać konsument? Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży przez Internet. Różnice między rękojmią, a gwarancją. Terminy w jakich przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi. Prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w powyższej tematyce zapraszam do kontaktu

Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w powyższej tematyce zapraszam do kontaktu