Szkolenia
Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w poniższej tematyce zapraszam do kontaktu
Szkolenia dedykowane dla pracowników i właścicieli firm w zakresie ochrony danych osobowych w związku z wejściem w życie tzw. RODO
Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:
„Czym jest RODO i kogo dotyczy? Co zmienia RODO? Jakich zasad należy przestrzegać by nie narazić się na zarzut nieprzestrzegania RODO? Kiedy konieczne jest powołanie Inspektora Ochrony Danych? Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych? Jak spełnić obowiązek informacyjny? Kary za nieprzestrzeganie RODO.”
Szkolenia dedykowane dla sklepów internetowych oraz pracowników działów obsługi klienta w zakresie praktycznego stosowania przepisów dot. rękojmi i gwarancji.
Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:
„Jak prawidłowo odpowiedzieć na reklamację? Kiedy przedsiębiorca może odmówić uwzględnienia reklamacji? Czego może żądać konsument? Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży przez Internet. Różnice między rękojmią, a gwarancją. Terminy w jakich przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi. Prawo do odstąpienia od umowy. ”
Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w poniższej tematyce zapraszam do kontaktu
Szkolenia dedykowane dla pracowników i właścicieli firm w zakresie ochrony danych osobowych w związku z wejściem w życie tzw. RODO
Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:
„Czym jest RODO i kogo dotyczy? Co zmienia RODO? Jakich zasad należy przestrzegać by nie narazić się na zarzut nieprzestrzegania RODO? Kiedy konieczne jest powołanie Inspektora Ochrony Danych? Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych? Jak spełnić obowiązek informacyjny? Kary za nieprzestrzeganie RODO.”
Szkolenia dedykowane dla sklepów internetowych oraz pracowników działów obsługi klienta w zakresie praktycznego stosowania przepisów dot. rękojmi i gwarancji.
Szkolenie obejmuje min. następujące zagadnienia:
„Jak prawidłowo odpowiedzieć na reklamację? Kiedy przedsiębiorca może odmówić uwzględnienia reklamacji? Czego może żądać konsument? Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży przez Internet. Różnice między rękojmią, a gwarancją. Terminy w jakich przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi. Prawo do odstąpienia od umowy. ”
Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w powyższej tematyce zapraszam do kontaktu
Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniami w powyższej tematyce zapraszam do kontaktu