
Czym jest RODO i kogo dotyczy? Co zmienia RODO? Jakich zasad należy przestrzegać by nie narazić się na zarzut nieprzestrzegania RODO? Kiedy konieczne jest powołanie Inspektora Ochrony Danych? Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych? Jak spełnić obowiązek informacyjny? Kary za nieprzestrzeganie RODO.

„Jak prawidłowo odpowiedzieć na reklamację? Kiedy przedsiębiorca może odmówić uwzględnienia reklamacji? Czego może żądać konsument? Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży przez Internet. Różnice między rękojmią, a gwarancją. Terminy w jakich przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi. Prawo do odstąpienia od umowy. ”

Czym jest RODO i kogo dotyczy? Co zmienia RODO? Jakich zasad należy przestrzegać by nie narazić się na zarzut nieprzestrzegania RODO? Kiedy konieczne jest powołanie Inspektora Ochrony Danych? Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych? Jak spełnić obowiązek informacyjny? Kary za nieprzestrzeganie RODO.

„Jak prawidłowo odpowiedzieć na reklamację? Kiedy przedsiębiorca może odmówić uwzględnienia reklamacji? Czego może żądać konsument? Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży przez Internet. Różnice między rękojmią, a gwarancją. Terminy w jakich przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi. Prawo do odstąpienia od umowy. ”